خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
قیمت : 29,200 تومان

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مبانی نظری وپیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران وفاداری مشتری
فصل دوم:

مروری بر ادبيات تحقيق
1-2 مقدمه
13
2-2 سیر تحول بانکداری در ایران
13
1-2-2 وضعیت بانکداری از سال 1266تا1306 شمسی
14
2-2-2 وضعیت بانکداری بعد از سال 1306
14
3-2-2 بانک های خصوی در ایران
15
3-2 تعریف بانک
17
4-2 اصول بانکداری در بانک های تجاری
17
5-2 اصول و مفروضات حسابداری در تهیه صورت های مالی
17
6-2 صورت های مالی در بانک ها
19
1-6-2 ترازنامه
19
2-6-2 صورت سود وزیان
19
3-6-2صورت سود و زیان جامع
20
4-6-2 صورت جریان وجوه نقد
20
5-6-2 یادداشت های توضیحی
20
7-2معیارها و نسبت های سودآوری در بانک ها
20
1-7-2 نسبت های سرمایه ای برای بانکها
21
8-2 ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال
23
9-2 وفاداری مشتری
27
1-9-2وفاداری خدمت
29
2-9-2مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
31
3-9-2رابطه بین رضایت و وفاداری
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران و رضایت مشتری_1543398738_18573_4304_1023.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 29,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت