خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
قیمت : 29,200 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای افزایش میزان مطالعه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای افزایش میزان مطالعه

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای افزایش میزان مطالعه دارای 54 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فصل دوم: ادبیات تحقیق...................................................................................................................... 7
مطالعه..................................................................................................................................................... 8
اهداف مطالعه......................................................................................................................................... 9
سطوح مطالعه........................................................................................................................................ 10
مراحل خواندن...................................................................................................................................... 11
روش های مطالعه.................................................................................................................................. 12
کسب عادات مطالعه موثر در پنج گام................................................................................................. 14
سرعت مطالعه....................................................................................................................................... 16
فعال بودن............................................................................................................................................. 19
روش یادگیری مشارکتی یا روش باهم مطالعه کردن.......................................................................... 20
چرا و چگونه مطالعه می کنیم.............................................................................................................. 20
تأثیر گسترده مطالعه بر ابعاد گوناگون زندگی افراد........................................................................... 21
لذت مطالعه.......................................................................................................................................... 23
علاقه و مطالعه..................................................................................................................................... 23
علل و عدم رغبت به مطالعه................................................................................................................ 24
روش های ایجاد علاقه به مطالعه......................................................................................................... 26
انگیزه مطالعه....................................................................................................................................... 27
آسیب شناسی مطالعه......................................................................................................................... 29
انگیزه.................................................................................................................................................... 30
معنی لغوی انگیزه................................................................................................................................ 31
تعریف اصطلاح انگیزه.......................................................................................................................... 31
سه مؤلفه از انگیزه از دیدگاه آرنولد و همکاران................................................................................ 32
تئوری غرایز......................................................................................................................................... 32
تئوری انرژی های حیاتی..................................................................................................................... 32
تئوری احتیاج...................................................................................................................................... 32
تئوری محرک...................................................................................................................................... 33
رویکرد رفتاری.................................................................................................................................... 33
رویکرد شناختی.................................................................................................................................. 34
رویکرد انسان گرایی........................................................................................................................... 34
رویکرد اجتماعی – فرهنگی............................................................................................................... 35
انواع انگیزه.......................................................................................................................................... 35
انگیزه های مشترک و اختصاصی....................................................................................................... 35
انگیزه های درونی و بیرونی................................................................................................................ 36
انگیزش و آموزش................................................................................................................................ 36
تشویق................................................................................................................................................. 37
مفهوم شناسی تشویق........................................................................................................................ 38
تشویق در لغت.................................................................................................................................... 38
اهمیت تشویق در یادگیری................................................................................................................. 39
اشکال گوناگون تشویق، از نظر اندیشمندان مسلمان....................................................................... 39
عوامل مؤثر در تشویق......................................................................................................................... 40
ویژگی های تشویق مناسب................................................................................................................. 40
مهارت در تشویق و ترغیب دانش آموزان........................................................................................... 41
1-تشویق فردی.................................................................................................................................... 41
2-تشویق گروهی................................................................................................................................ 42
پیشینه پژوهش های انجام شده........................................................................................................ 43
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهکارهای افزایش میزان مطالعه_1544510743_19042_4304_1665.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 29,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت