خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برنامه ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص هاي عملكردي ERP
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ سازمانی
قیمت : 29,200 تومان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان
قیمت : 29,200 تومان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی دارای 60 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی
فصل دوم-ادبیات موضوع تحقیق
1- مقدمه:
مرور ادبی این تحقیق در پنج بخش بزرگ تقسیم بندی شده است: 1)چشم انداز شغل حسابداری 2)آموزش مجازی
3) آموزش دانش آموزان بالغ 4) آموزش حسابداری 5)روش هاي تدريس دانشكده هاي حسابداري مجازي
2-
چشم انداز شغل حسابداری:
مطالعات حسابداری خيلي مفيد هستند زیرا که انتظار می رود اقتصاد محصولات بیشتر و بزرگتری را برای بازرگانی جدید با توجه به آموزش و مهارتهای روزافزون و متعدد تولید نماید و به همین خاطر حسابداران و حسابرسان بیشتری اهمیت حرفه حسابداری را می دانند. مطابق یک بررسی که برای حرفه های حسابداری توسط سالزمان (2006) انجام شد بازار حرفه های حسابداری داغ هستند و باید بازارشان داغتر از این هم بماند تا زمانی که موارد ذیل را داشته باشند:
ثبت نام های مدارس بازرگانی در این سالهای اخیر به دریایی بزرگ تبدیل شده است که به وسیله کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات و مدیریت بازرگانی صورت گرفته است فارغ التحصیلان تازه در حسابداران جامعه را کفایت نمی کند و شکاف بین عرضه و تقاضارا در حسابداری بوجود آورده است.
رویدادهای تجاری جدید در جهان عمومي شده است و بازرگانان کوچک حالا می خواهند تا برای خودشان یک پشتوانه اقتصادی داشته باشند بازرگانان کوچک به حسابداراني برای کمک به رویدادهای بازرگانی، مشاوره اظهارات مالی، بودجه و برگشت مالیات اضافی که پرداخت شده است نیاز دارند.
اختلاس و رسوایی های تازه در حسابداری تغییرات عمده ای را در قوانین و مقررات به وجودآورده است این افزایش تقاضا برای حسابداران و تخصص های حسابداری که جدید هستند جالب است و تلاش حرفه حسابداری براي جلوگیری از فریب و کلاهبرداری رو به بالا خواهد بود.
افزایش تعداد حوزه های بازرگانی و رویدادهای بالای میانه سالهای 1990 نشان می دهد که افزایش تقاضا برای حسابداران وجود داشته است و شرایط موجود در بازارتقاضا را برای حسابداران افزایش داده است زيرا كه شرکاء تجاری علاقه مند می باشند که چگونه می توانند با حساب و كتاب کردن در حوزه های بازرگانی درآمدها را افزایش و هزینه ها را کاهش دهند.
مطابق بررسی سالوین(2000) آموزش حسابداری در حال تغییرات تند و سریعمي باشد و حق استفاده بیشتری را برای مردم به وسیله اینترنت و مسیر آموزش بوجود آورده است و شرکتهای حسابداری می خواهند بزودی کارمندان تازه ای را از میان دانشجویان بالغ مدرن استخدام کنند.
شرکت هاي بزرگ هم اکنون در حال شمارش کمبودهای مسیر آموزش حسابداری می باشند تا به وسیله آن برنامه هاي آموزش حسابداری را آماده کنند تا فارغ التحصیلان حسابداری و غیرحسابداری آموزش حرفه ای خود را فرا بگيرند و یک آموزش همیشگی و فراگیر را برای کارمندان خود فراهم کنند. خیلی از افراد بالغ کم تجربه هستند زیرا از نظر اوضاع اقتصادی فقیر هستند و به همین خاطر به دنبال ترفیعات گم شده خود هستند که آن را ناشی از فقدان آموزش می دانند
این حق کارفرمایان است که تقاضاهای معقول و خوب از کارمندانشان داشته باشند تا بوسیله آموزش حسابداری زمینه هاي رشد خود را فراهم آورند و در آموزش مجازی حسابداری شرکت کنند تا جزء جامعه دانشجویان مجازی به حساب بيايند و خیلی از آرزوهايي که دانش آموزان بالغ مجازی می خواستند برآورده شود از طریق نمرات آموزش مجازی حسابداری به حقیقت پيوسته است.
3
- آموزش مجازی:
در سال (1997 )یک مرکز داخلی آمریکا برای آموزش مجازی آماری را ارائه داده بود که فقط یک سوم از مؤسسات آموزش عالی آموزش مجازی را پیشنهاد کرده بودند. در (1999) محققان ادعا کردند که( 85%) از دانشکده ها و دانشگاهها در سطح پیشنهاد مقدماتی تدريس آموزش مجازی هستند و رقابتهای آموزش مجازی به وسیله آنها هموار شده است (2002).
خیلی از دانشکده های مدرن غیرسنتی و دانشگاهها انتظار داشتند که پیشنهادات رقابت هاي مختلف آموزشی و تماما در آموزش مجازی باشد. و اما امروزه انتطارات فراتر از رتبه دادن یا نمره دادن دانشکده ها می باشد که چگونه آن ها در رقابت های آموزش مجازی نمرات را مشخص می کنند.
در سال 2005 در ایالات متحده یک گزارش تاييد شده وجود داشت که آموزش مجازی به وسیله آلفرد اسلوان تأسیس شد و به وسیله گروه تحقیق باب سون که با دانشکده ها مشارکت داشتند هدایت و انتقال یافت و در گزارش سالانه خودشان یک وضعيت از آموزش مجازی به آموزش عالی ایالات متحده ارائه کردند که آموزش مجازی و هم آموزش سنتي در دو نوع کوچک يا بزرگ از برنامه ها و رقابت ها رخنه دارد.
گروه تحقیق باب سون یافته های خودشان را به صورت ذیل ارائه کرده اند:
ثبت نام آموزش مجازی یک نرخ بالای 10 ساعت را نشان می دهد که این موضوع به وسیله مرکز داخلی آموزش حسابداری عمومی تایید شده است.
63% از مدارس که کلاسهای چهره به چهره دوره لیسانس حسابداری داشتند پیشنهاد کردند که به آموزش مجازی تبدیل شود.
از میان همه مدارسی که پیشنهاد كلاس هاي بازرگانی چهره به چهره را داشته اند 43% نیز پیشنهاد کرده اند که آموزش برنامه های بازرگانی به صورت مجازی باشد.
در مطالعه دیگری که توسط اسلوان ضمانت داشت گزارش خود را اینطور تعریف کرده بود:
از آموزش مجازی در ایالات متحده سال 2006 یک گزارش توسط گروه تحقیق باب سون که با دانشکده ها در ارتباط بوده است نتیجه گیری شده بود که اهميت وسعت آموزش مجازی در میان مؤسسات آموزش عالی ایالات متحده گزارش شده است که برخی یافته ها نيز به صورت ذیل بوده اند:
تقریباً 000/200/3 دانشجو در رقابت آموزش مجازی سال گذشته منتهی به ترم آخر 2005 ثبت نام کرده اند و تعداد 000/300/2 نفر هم در سال گذشته گزارش شده بود.
در ترم های جاری رقابت آموزش مجازی 000/800 نفر اضافی ثبت نام كرده بودند .
دانشجویان مجازی مانند لباس کار بدن دانشجو در مقابل فشار سخت دوره لیسانس هستند.
مؤسسات آموزش عالی گزارش ثبت شده اي از رشد آموزش مجازی دارند که این رشد ناشی از رشد عددی و هم درصدی می باشد و آن رشد زمانی اساسی تر می شود که اساتید و دانشجویان به وسیله فاصله فیزیکی و تکنولوژی كاملا جداگانه هستند.
اینترنت مبنی بر کلاسهای درس نقش های اساسی را در مسیر آموزش افراد دارد چنانچه قبلاً مسیر آموزش نیز ویدئوها بودند . شناخت کلاسها نیز شباهت به رقابت های شتر با برجستگی دیررس قرن نوزدهم دارد. تکنولوژی های گذشته نیز رادیو و تلویزیون بوده اند اما امروزه اینترنت فاصله و مسیر آموزش را برای خیلی از مردم در فضاهای گسترده دگرگون ساخته است.
لی ویز(1993) یک مطالعه قبلی و گذشته را در آموزش مجازی هدایت کرد. این مطالعه ضمانتی برای شناسایی مبارزات و علاقه مندان به آموزش مجازی می باشد. زمانیکه تدریس کلاسها در دانشگاهها برسر اختلافات بین تعلیم دادن کلاسهای مجازی و سنتی متمرکز شده بودند مبنی بر این گواه می باشد. مطابق بررسی پان(2004) صفحه گستر وب مسیر آموزش را بر مبنای ترکیب بندی ایده آل از آموزش خود انفعالی و اثر بخش آماده می کند صحبت ها و گفتگوهای مجازی، نگهداری ایمیل و تشریک مساعی یک حس خوب از جامعه را برای دانشجویان فراهم می کند. پان(2004) بیان کرد که آموزش مجازی می توان چندان خوب یا از نظر کیفیت چنان بهتر باشد که در جلسات کلاسها یک یا چند گواه تحقیق از بحث و مذاکره وجود داشته باشد. آماده کردن کیفیات مختلف آموزش مجازی در یک ابزار آلات با چندین مقیاس کنترل کیفی موافقت گفته های پان می باشد.
4- مدارس اختصاصی در ایالات متحده :
این خیلی مهم است که مالکیت مؤسسات خصوصی مورد بحث قرار بگیرد زیرا که آنها بخش بزرگی از بازار آموزشی را ثبت نام می کنند.
با فرض اینکه شرکتهای عالی و بزرگ مبارزه بازاریابی و سرمایه لازم سرمایه گذاری را برای رشد نقدینگی دارند. دورنمای بازار اختصاصی رشد سودی بین 14 تا 15% در سال 2007 بوده است و برای رسیدن به درآمد سالانه 20 بیلیون دلاری در حال تلاش و رقابت هستند.
کالج هر(2005) اعتقاد داشت که چشم و هم چشمی نیز در مؤسسات خصوصی وجود دارد تا آنها شناخت بهتری از دانشجويان و مشتریان خود داشته باشند و مؤسسات خصوصی نيز نیازهای خود را از زمان ثبت نام دانشجويان برای حفظ مشتریان برابر و یکسان مطرح می کنند و از درآمد اجاره برای استمرار برنامه ها کمک می گیرند.
تا تابلوی نمایشی تبلیغاتی با قابلیت های اینچنینی جذب کنند: آراستگی یا وضع ظاهری، اتاق برای اساتید، صحبت و سمینارهای زنده ویدئوئی و دسترسی نامحدود به کتابخانه ها و کتابخانه های مجازی نامحدود دیگر و وسایل نوشتن واقعی که هرکدام به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کند که نوشته های خود را اصلاح و بهبود بخشند و از معلم خصوصی مجازی نیز استفاده کنند.
با خیلی از فرض ها سازمانهای خصوصی تلاش مي كنند كه برای حفظ دانشکده اثربخش و حضور شخصیت ها در محیط آموزش مجازی در صورت کلاس درس را با حداقل تعداد روزهای هفته برگزار كنند. به وسیله ترسیمات فوق برنامه برای دانشجویان فرصتي را برای تصمیم گرفتن انتشارت، پرسشها و جوابها، و مراقبت کردن از واکنش های کیفی را برای همه اوقات فراهم آورند. برخی از مدارس خصوصی نیز شرکتهای عمومی هستند که زیرفشار سخت اداره کردن سهامداران یا سرمایه گذاران ويا موجودی کالای بازار می باشند.
5- اعتبار قانونی مدارس خصوصی:
مطابق دو مطالعه که توسط اسلوان جریان داشت نشان داد که رشد دادن دانشجويان به وسیله نمره دادن می باشد و آموزش مجازی در ایالات متحده در سال 2005نمره و رتبه نيز داشته است. آموزش مجازی در سال 2006 اعتبار قانونی پيدا كرده است و برنامه های آموزش مجازی رشد بالایی را در این سالهاي اخير داشته است و برنامه های آموزش مجازی مورد قبول همه واقع شده است همچنین از روش معمول توجه کردن به مدارس برای سودبخشی موافقت کرده بودند. در اندازه های فرصت دهی، نیز برای کیفیت و تمدید کردن آموزش مجازی در ایالات متحده 2002 و 2003 یک گزارش عمومی به وسیله اسلوان منتشر شد که مؤلفان تاکید داشته اند که بیشتر دانشجویان هم زمانی را ترجیح می دهند و موسسه و مؤسساتي که آموزش مجازی را پذیرفته اند روشهاي تحویلی توجه شده بیشتر و گسترده تری را در آینده نزدیک ارائه خواهند داد.
بایر (2006) یادداشت کرده بود که اعتبار بخشی برای دانشجویان خیلی مهم است زیرا آنها می خواهند که اعتمادهای کارفرمایان خود را جلب کنند تا این برنامه هاي آموزش مجازی را به رسمیت بشناسند.
بنابراین آموزش مجازی برای جامعه سودآور است و دانشجویان آرام موارد باورکردنی و اطمینان را جستجو می کنند هرچند که برخی دانشجویان از جریان یافتن نمرات آموزش مجازی عقب می مانند. هرجا که جزر و مد وجود داشته باشد حقانیت و درستی بیشتری برای برنامه های آموزش مجازی نمایان می شود. اگر یک دانشكده تعهد نامه نداشته باشد اینطور برداشت می شود که از نظر اعتباری فقیر است پس کارفرمایان مجبورند که دانشجویانش را استخدام نکنند و یا بیشتر مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.
6- آموزش مجازی آسان:
کن ویلز، هالتون، اسوانسون (1998) عقیده داشتند که مربیان و اساتید قطعاً آرزو دارند که شناخت علم را انتشار دهند اما آنها برای راهنمایی آمده اند که به دانشجویانی که شناخت لازم را به وسیله تکنولوژی مساعدت شده است بدست آورده اند كمك كنند . مطابق بررسی کنولز(1984) رقابت های مسیر آموزش تاکید داشتند که اين محیط ها دانشجوسالاری باشند و هم چنین با محیط استاد سالاری مخالفت شده بود مدل متداول این نوع روشها را می توان در کلاسهای درس سنتی یافت. کارزلی (1998) اظهار کرد که هیچ استاد یا کارشناس متخصصی چگونه در لحظه کنفرانس یا سخنرانی در یک گروه آموزش مجازی می تواند لحن و آهنگ خود را خارج از آن چیزهایی که تمرین کرده است سرعت بخشد.
7- آموزش دانش آموزان مجازی بالغ:
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی_1544511214_19056_4304_1378.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 29,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت