فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دارای 87 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ورضایتمندی مشتری
فصل
دوم
:
مروری
بر
ادبيات
تحقيق
2- مقدمه
15
1-2 ارزيابي عملکرد
16
1-1-2 معيارهاي مالي و غير مالي
16
2-1-2 ارزيابي متوازن
17
3-1-2 كارت ارزيابي متوازن
17
2-2 رضايتمندي
19
1-2-2 مفهوم بازاریابی و بازاریابی خدماتی
19
1-1-2-2 مدیریت بازاریابی
19
2-1-2-2 بازاریابی خدماتی
20
3-1-2-2 ویژگیهای امور خدماتی
20
2-2-2- مفاهیم اولیه رضایت مشتریان
22
1-2-2-2 تعریف مشتری
22
2-2-2-2 مفهوم رضایتمندی مشتری
23
3-2-2-2 اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري
24
...
پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری_1546930385_20566_4304_1744.zip0.16 MB |