فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات دارای 58 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات
فهرست مطالب:
2-1) مقدمه
2-2) مفاهیم و تعاریف مرتبط با آموزش الکترونیکی
2-2-1) آموزش الکترونیکی
2-2-2) آموزش از راه دور
2-2-3) محتوای الکترونیکی
2-2-4) سامانه آموزش الکترونیکی
2-3) تاریخچه آموزش الکترونیکی
2-4) اهمیت و ضرورت آموزش الکترونیکی
2-5) عوامل موثر بر موفقیت آموزش الکترونیکی
بخش دوم :
مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات
2-1) مقدمه
2-2) مفاهیم و تعاریف مرتبط با پذیرش فناوری اطلاعات
2-2-1) فناوری اطلاعات
2-2-2) پذیرش فناوری اطلاعات در سازمان
2-3) اهمیت و ضرورت پذیرش فناوری اطلاعات
2-4) الگوهای پذیرش فناوری اطلاعات
2-4-1) نظریه عمل مستدل(فیشن و آیزن)
شکل (2-2) مدل 1991 تئوری عمل مستدل آیزن (
Wikipedia 2014
)
2-3-2) نظریه رفتار تریاندس
شکل (2-5) نظریه رفتار (
M. J. Fell 2014
)
2-3-3) نظریه اشاعه نوآوری راجرز
شکل (2-6) مدل نظریه اشاعه نوآوری راجرز (رستگارپور 1392)
2-3-4) نظریه رفتار برنامه ریزی شده آیزن
نمودار (2-8) مدل نظریه رفتار برنامه ریزی شده آیزن(
Ajzen,1991,1995
)
2-3-5) نظریه تجزیه شده رفتار برنامه ریزی شده
شکل (2-9) مدل نظریه رفتار برنامه ریزی شده تجزیه شده تیلور و تاد
2-3-6) نظریه پذیرش فناوری اطلاعات دیویس
شکل (2-10) مدل پذیرش فناوری دیویس(
Davis 1989
)
جدول 2-2. برساخته های اصلی مدل پذیرش فناوری(رستگارپور 1392)
بخش سوم :
پیشینه تحقیق
2-3) پیشینه تحقیقات
2-3-1) تحقیقات داخلی
2-3-2) تحقیقات خارجی
...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش الترونیکی و مدل های پذیرش تکنولوژی اطلاعات_1547139985_20915_4304_1167.zip0.31 MB |